2012. szeptember 14., péntek

NYC 298 High Line Green

Ez volt a második lakkom, amit kipróbáltam az NYC kollekciójából, és nagyon jó a véleményem!

- az ecsete hosszú és keskeny, könnyű vele dolgozni
- elég folyós, de nem zavaró
- 1!! rétegben tökéletesen fed
- visszakapjuk a körmeinken ugyanazt a fűzöld színt, mint amit az üvegben látunk
- nem mattul, amikor szárad
- fedőlakk nélkül is szép fénye van

Egyszerűen imádom imádom imádom!

Feldobtam egy kis ezüst csíkkal, gondoltam ideje felavatni az új ecsetemet. Nem vagyok a csíkjaimmal teljesen elégedett, de kezdő lökésnek nem rossz :)




Felhasznált lakkok:
- Lovely silky power körömerősítő
- NYC 298 High Line Green
- Essence 003 stamp me! silver

Nektek hogy tetszik? Nekem egyből a zsenge fű jut róla eszembe, amivel viszonylag sokszor találkozom nyuszim révén... :) Most csurogna a nyála, ha látná ezt a képet


Lucim:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése