2012. október 4., csütörtök

Halloween Challenge No. 2 - Vér

A vér... bevallom, ezt a részét vártam legjobban a kihívásnak (na nem azért, mintha annyira oda lennék a vérért...nem vagyok vámpír) Pusztán ez volt az első, aminél rögtön beugrott a tökéletes manikűr, és a hozzá tartozó jelenet. Amikor valakit meglőnek egy filmben, és először csak vércseppeket látjuk a lepedőn, majd egyre inkább folyik a vér, és a végén már nem mutatnak mást, csak tűzpirosban úszó fennakadt szemű valószínűleg 'nemfőhőst' mert ugyebár a főhősök elnyűhetetlen, megölhetetlen, szuperemberek.

A lakkozás minden percét élveztem.

A pöttyökhöz hajcsatot  a mutatóujjamra szintén hajcsatot és a lakk ecsetét használtam, a középső és gyűrűsujjamon pedig szivacsos technikával képeztem átmenetet.








A többiek munkája:


2 megjegyzés: